Obchodné podmienky
Obchodné podmienky -fasádne štúdio e-shop
1. Všeobecné ustanovenia a vymedzenie pojmov
Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "podmienky") sa vzťahujú na obchodné vzťahy medzi kupujúcim a spoločnosťou AZ Profisatavba s.r.o.,sídlo: Holíč, Nám.mieru 243/2, 908 51 ,IČO: 46968253, IČ DPH: SK2023688469 , uzatvorené prostredníctvom systému elektronického obchodu https://www.zateplenie-azprofistavba.sk/e-shop a https://fasadko.webnode.sk/ (ďalej len "obchod").
Kupujúcim sa rozumie fyzická osoba, alebo právnická osoba, ktorá odoslala elektronickú objednávku, spracovanú systémom obchodu.
Elektronickou objednávkou sa rozumie odoslaný elektronický formulár, obsahujúci informácie o kupujúcom, zoznam objednaného tovaru z ponuky obchodu a cenu tohto tovaru, spracovaný systémom obchodu alebo e-mail odoslaný na adresu predávajúceho.
Podmienky bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti prevádzkovateľa a kupujúceho a vo svojom aktuálnom znení tvoria neoddeliteľnú súčasť kúpnej zmluvy.
2. Objednávka a uzatvorenie zmluvy
Objednávky prijaté prostredníctvom internetového obchodu www.zateplenie-azprofistavba.sk a www.fasadko.webnode.sk sú pre obe zmluvné strany záväzné. Odoslaním objednávky zákazník potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito nákupnými i reklamačnými podmienkami. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých údajov a náležitostí požadovaných systémom pri realizácii objednávky. Kúpna zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim vzniká odoslaním objednávky zo strany kupujúceho zákazníka a jej prijatím na strane predávajúceho. Pokiaľ z nejakého dôvodu nefunguje priame objednávanie , je možné zaslať objednávku ako obyčajný e-mail na našu e-mailovú adresu projekty@atlas.sk , alebo info@zateplenie-azprofistavba.sk , kde zákazník uvedie presný názov tovaru, počet objednaných kusov, presnú adresu a telefónne číslo. Zákazník má možnosť zaslať objednávku aj písomne na adresu uvedenú v kontakte, prípadne telefonicky na telefónnom čísle uvedenom na stránkach spoločnosti AZ Profistavba.
Podmienkou pre platnosť objednávky je vyplnenie všetkých povinne označených údajov v objednávkovom formulári. Po zaslaní objednávky je zákazníkovi odoslaný e-mail s potvrdením prijatia objednávky.
3. Dodacie podmienky
Predávajúci sa zaväzuje:
dodať kupujúcemu druh a množstvo objednaného tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky.
dodať kupujúcemu tovar vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.
dodať kupujúcemu tovar, ktorý vyhovuje normám a nariadenia platným na území SR.
Predávajúci nezodpovedá za:
oneskorené dodanie tovaru zavinené poštou, kuriérom, prepravnou spoločnosťou, dopravnou zápchou.
oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa.
za poškodenie zásielky zavinené poštou, kuriérom resp. prepravnou spoločnosťou.
prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa) v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia, prípadne zrušenia distribučných práv alebo prekážok. /Ak sa takáto skutočnosť vyskytne, budeme vás ihneď kontaktovať a navrhneme dostupné riešenia./
Kupujúci sa zaväzuje:
objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade závad neodkladne informovať dodávateľa
zaplatiť za tovar cenu v plnej výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky. V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme (na základe objednávky), predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody a na náhradu nákladov na vrátenie tovaru predávajúcemu. V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení, a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručenia tovaru.
4. Dodacie lehoty
Dodávky objednaného tovaru budú podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností predávajúceho realizované v čo najkratšom termíne. Objednávky sú riešené priebežne, každá objednávka je vybavená jednorazovo, čo znamená, že ak je niektorý z objednaného tovaru nedostupný, predávajúci odošle len dostupný tovar. Nedostupný tovar je zaslaný po dodaní dodávateľom. Priemerná doba expedície nášho tovaru sa pohybuje v rozmedzí odo dňa objednávky do 10 pracovných dní. Pri tovare, ktorý je nedostupný je dodacia doba 2-8 týždňov. Pokiaľ po uplynutí 3 týždňov nebude tovar doručený objednávateľovi, odporúčame kontaktovať spoločnosť AZ Profistavba telefonicky prípadne e-mailom. Spoločnosť AZ Profistavba s.r.o. nezodpovedá za meškanie zavinené výrobcom respektíve dodávateľom materiálu.
5. Ceny tovaru
Ceny uvedené v našom internetovom obchode sú platné v čase objednania tovaru. Vyhradzujeme si právo tlačových chýb a zmeny cien, v prípade zmeny peňažných kurzov, pri výraznom náraste inflácie alebo pri výrazných zmenách dodávateľských podmienok od výrobcov a ostatných dodávateľov tovaru. Všetky ceny sú vrátane 20% dane z pridanej hodnoty (DPH). V cene tovaru nie sú započítané expedičné náklady. Dokladom o predaji je faktúra, ktorá je pripojená ku každej zásielke, a ktorá slúži zároveň ako dodací list a keď nie je priložený samostatný záručný list tak ako aj záručný list.
6. Platby za tovar a poštovné
Spôsob platby:
A) Bankovým prevodom / vkladom na náš účet
Pri takejto platbe sú zvýhodnené ceny prepravy oproti platbe v hotovosti vzhľadom na zvýšené administratívne a časové náklady.
Bankové spojenie: Slovenská sporiteľňa a.s.
Číslo účtu: 5042176891/0900
BIC SWIFT: GIBASKBX
IBAN: SK1609000000005042176891
Variabilný symbol: "číslo objednávky"
Konštantný symbol: 0008 platby za tovar
Doprava: 1. Osobný odber v Holíči
Objednaný tovar je možné vyzdvihnúť si v Holíči na predajni na Moyzesovej ulici č.18, po telefonickej dohode s našimi pracovníkmi.
Príplatok 0 €
2. Dovoz priamo na určenú adresu (SR)
Pri malom, štandardnom tovare - Iba Holíč, Vrádište, Kátov a Skalica (Do 250kg,rozmerovo osobné auto,pick-up)
Príplatok 5 €
Pri malom, štandardnom tovare – Senica, Kúty, Šaštín Stráže, Gbely (Do 250kg,rozmerovo osobné auto, pick-up)
Príplatok 10 €
Pri malom štandardnom tovare - maximálne 100 km od Holíča
Príplatok Podľa dohody
Pri nadrozmernom tovare (Dodávka do 3,5 tony, palety atd. aj ďalej ako Trnavský kraj)
Príplatok vypočítaný podľa váhy a vzdialenosti, z Holíča + cesta naspäť + manipulačný poplatok za každú jazdu a to 15€ (naloženie tovaru, poplatky)
Pri kamióne, preprave špeciálnymi vozidlami s mechanickými rukami a podobne
Príplatok vypočítaný podľa váhy a vzdialenosti
Ceny platia do celej SR, pri dovoze do zahraničia bude cena vypočítaná individuálne.
B) Hotovosť
Doprava: 1. Osobný odber v Holíči – Objednaný tovar je možné vyzdvihnúť si v Holíči na predajni na Moyzesovej ulici č.18, po telefonickej dohode s našimi pracovníkmi.
Príplatok: 0 €
2. Dovoz priamo na určenú adresu (SR)
Pri malom, štandardnom tovare - Iba Holíč, Vrádište, Kátov a Skalica (Do 250kg,rozmerovo osobné auto, pick-up)
Príplatok 5 € + 3 € za platbu v hotovosti
Pri malom, štandardnom tovare – Senica, Kúty, Šaštín Stráže, Gbely (Do 250kg,rozmerovo osobné auto, pick-up)
Príplatok 10 € + 3 € za platbu v hotovosti
Pri malom štandardnom tovare - maximálne 100 km od Holíča
Príplatok Podľa dohody + 3 € za platbu v hotovosti
Pri nadrozmernom tovare (Dodávka do 3,5 tony, palety atd. aj ďalej ako Trnavský kraj)
Príplatok vypočítaný podľa váhy a vzdialenosti, z Holíča + cesta naspäť + manipulačný poplatok za každú jazdu a to 15€ (naloženie tovaru, poplatky) + 3 € za platbu v hotovosti
Pri kamióne, preprave špeciálnymi vozidlami s mechanickými rukami a podobne
Príplatok vypočítaný podľa váhy a vzdialenosti
Ceny platia do celej SR, pri dovoze do zahraničia bude cena vypočítaná individuálne.
Doprava cez službu TOPTRANS, rýchla, lacná, osvedčená!
Cena dopravy sa vypočítava individuálne podľa váhy a podľa vzdialenosti. .Po obdržaní objednávky Vám obratom pošleme e-mailom vypracovanú ponuku na dopravu a po potvrdení ponuky ihneď pošleme tovar. Ďakujeme!
Pri paletových odberoch, alebo nadrozmerných alebo inak neštandardných tovaroch je cena prepravy vypočítaná individuálne a budete o nej informovaný čo najskôr. Možnosť zabezpečiť väčšie, poprípade autá s mechanickými rukami ako aj 25 tonovú megasúpravu s kontajnerovým nosičom + vlečka, ktorý dokáže prepraviť až 24 ton, 120m3 tovaru.
Pri možnosti platby za hotovosť má právo predávajúci odmietnuť kedykoľvek, ak to uzná za vhodné, tento druh platby od kupujúceho a to väčšinou v prípadoch ak celková objednávka prevyšuje sumu 50 €, alebo ak je kupujúci nový zákazník, alebo neprebehli aspoň 3 úspešné obchody medzi predávajúcim a kupujúcim. Predávajúci tým nijako neporušuje zmluvu a zmluvný vzťah s odberateľom. Predávajúci musí informovať kupujúceho o zmene. Platba na dobierku a hotovosť je na dohode medzi zmluvnými stranami. Prioritná platba je platba Bankovým prevodom alebo vkladom na náš účet.
Všetky uvádzané ceny dopravy sú vrátene 20% DPH a nie je zarátané vyloženie tovaru. Vyloženie si zabezpečuje zákazník sám.
Platba bankovým prevodom, vkladom na náš účet
Tovar sa po Vašej objednávke pripraví k odoslaniu, a v momente keď bude pripísaná celková fakturovaná suma na náš bankový účet Vám bude tovar doručený, alebo budete okamžite informovaný o možnosti si ho prevziať osobne, v našich priestoroch. Cenovo najvýhodnejšia možnosť, pretože ceny prepravy sú bez príplatkov.
Osobný odber
Sa realizuje v Holíči, v našich skladoch prípadne na predajni.
Pri spôsobe platby Bankový prevod a hotovosť Vám dáme hneď ako tovar bude pripravený na odovzdanie vedieť buď telefonicky alebo mailom, a dohodne sa presne termín vyzdvihnutia tovaru.
Miesto osobného odberu určuje vždy predávajúci, avšak môže nastať situácia že sa s klientom dohodne na inom mieste.
Predávajúci bude rezervovať tovar pre kupujúceho maximálne 10 kalendárnych dni odo dňa prijatia objednávky. Ak nedôjde k platbe alebo vyzdvihnutiu do 10 dní, má predávajúci právo, po predošlom upozornení kupujúceho, odstúpiť od kúpnej zmluvy.
Dovoz priamo na určenú adresu
Tovar expedujeme našimi prepravnými autami z Holíča, alebo cez prepravnú službu TOPTRANS. Ceny niektorých druhov prepráv sú uvedené vyššie. Ostatné ceny prepravy sú vypočítavané podľa cenníka spoločnosti TOPTRANS. Po pripravení tovaru čo si kupujúci objedná, ho ihneď informujeme telefonicky alebo mailom, že mu posielame tovar. A dohodne sa presný čas odovzdania objednaného tovaru. Povinnosť kupujúceho je po dohode s našimi pracovníkmi byť v dohodnutom čase na mieste odovzdania, skontrolovať tovar, tovar prevziať a pri možnosti platby hotovosť, za tovar aj zaplatiť celú fakturovanú sumu vrátane poplatku a prepravy.
Limit na objednávky
Celková objednávka musí byť v minimálnej výške 40€ s DPH.
V určitých prípadoch môže predávajúci povoliť aj nižší limit na objednávku.
Uvádzajte vždy mobilný kontakt, aby sa urýchlilo vybavovanie a odovzdanie tovaru.
Uvedené ceny platia pre Slovenskú republiku.
Pri objednávke do zahraničia prepravné vypočítavame individuálne a je potrebná platba vopred na účet.
Naša spoločnosť preferuje platbu bankovým prevodom, alebo vkladom peňazí na náš účet. Pri takejto platbe sú zvýhodnené ceny prepravy oproti platbe v hotovosti vzhľadom na zvýšené administratívne a časové náklady. Pri pravidelnom odbere je zvýhodnená cena prepravy. Uvádzané ceny prepravy sú vrátane 20% DPH.
Dôležité upozornenia:
Vyloženie tovaru si zabezpečuje zákazník sám, predávajúci, ani naši pracovníci nemajú povinnosť tovar prenášať a vykladať.
Lepidlá vo vreciach je možné objednať iba na paletové množstvá, minimum je jedna paleta, nie je prípustné objednať pár vriec.
Celková objednávka musí byť v minimálnej výške 40 € s DPH.
Predajca má právo kedykoľvek a na akýkoľvek tovar v ponuke povedať že nie je možné ho dodať.
Pri niektorých tovaroch nie je možné dodať na kusy, ale iba na väčšie množstvá.
7. Zrušenie objednávky
Kupujúci je oprávnený stornovať objednávku bez udania dôvodu do 3 hodín od jej odoslania. (Po 3 hodinách prevádzkovateľ začne objednávku vybavovať). Zrušenie objednávky nám zašlite na náš e- mail: fasadko@atlas.sk alebo info@zateplenie-azprofistavba.sk, obratom Vám zašleme potvrdenie o zrušení objednávky.
8. Vrátenie tovaru
Podľa § 12 zákona 108/2000 Z.z., tovar zakúpený v našom internetovom obchode je možné vrátiť bez udania dôvodu najneskôr do 7 dní od jeho prevzatia. Vrátenie tovaru je kupujúci povinný oznámiť nám telefonicky alebo mailom na adresu: fasadko@atlas.sk , prípadne: info@zateplenie-azprofistavba.sk. Následne Vám zašleme potvrdenie o vrátení objednávky a prevezmeme od Vás tovar naspäť. Bude s Vami dohodnuté náhradné plnenie v rovnakej kvalite a cene. Ak by nebolo možné dohodnúť náhradné plnenie, bude Vám zaplatená suma za tovar najneskôr do 15 dní po skontrolovaní vráteného tovaru, bez poplatkov za platbu v hotovosti a bez prepravných nákladov. Tovar je potrebné vrátiť na adresu sídla spoločnosti v originálnom balení, kompletný, nepoužitý a nepoškodený. Prepravné náklady pri vrátení tovaru hradí zákazník. Tovar vrátený na spôsob dobierky neprijímame.
9. Vrátenie zásielky
Pokiaľ si zákazník nestihol alebo nemohol zásielku prebrať v stanovenom termíne a informuje nás o tomto vopred, zásielku na jeho požiadanie pošleme znova, avšak náklady s tým spojené mu musíme znova účtovať.
10. Reklamačný poriadok
V prípade reklamácie je potrebné vyplniť REKLAMAČNÝ PROTOKOL a zaslať spolu s tovarom späť, na našu adresu: AZ PROFISTAVBA s.r.o.,sídlo: Námestie mieru 243/2, Holíč 908 51. Po obdržaní reklamačného protokolu najneskôr do dvoch pracovných dní mailom alebo telefonickým kontaktom si s Vami prejdeme postup a spôsob vybavenia reklamácie.
Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím a zaplatením zásielky od prepravcu, na mieste skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať.
V prípade reklamácie zašle kupujúci reklamovaný tovar na adresu sídla spoločnosti. Balík musí byť riadne zabalený a má obsahovať: reklamovaný tovar vrátane príslušenstva, kópiu faktúry, popis závady a kontaktné údaje kupujúceho - spiatočná adresa, tel.číslo, e-mail. Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list, prípadne osobne . Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá. Reklamovaný tovar musí byť dodaný čistý a mechanicky nepoškodený.
Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. Poštovné a iné poplatky nevraciame.
Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci. V prípade, že dôjde k vade výrobku v záručnej dobe, má zákazník právo na odstránenie vzniknutej vady. V prípade, že vada tovaru je neodstrániteľná, nahradí dodávateľ zákazníkovi vadný výrobok novým, alebo po dohode - výrobkom iného typu, pričom dôjde k doplateniu, alebo vráteniu cenového rozdielu.
Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté:
prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením
znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby
používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa
vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom, vniknutím vody do elektrických častí
zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy)
pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu
mechanickým poškodením- roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškrabaním vrstiev tovaru a pod.
Záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach.
V prípade neoprávnenej reklamácie bude kupujúci oboznámený s príslušným stanoviskom a vyzvaný k prebraniu si tovaru. Ak bude kupujúci žiadať odstránenie závady na vlastné náklady, servisný zásah bude uskutočnený až po jeho písomnom súhlase s podmienkami opravy. Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúci bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie kupujúcim.
Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie. Predávajúci upozorní o vybavení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, SMS, alebo e-mailom a tovar odošle na vlastné náklady na adresu kupujúceho.
11. Ochrana súkromia
Prevádzkovateľ sa zaväzuje, že údaje, ktoré mu kupujúci poskytne slúžia výlučne pre potreby predávajúceho súvisiace s plnením záväzkov vyplývajúcich z kúpnej zmluvy. Tieto údaje nebudú ďalej poskytované tretím osobám ani inak komerčne využívané. Prevádzkovateľ sa zaväzuje k tomu, že na prianie kupujúceho i bez udania dôvodov, kedykoľvek jeho osobné údaje vymaže zo svojej databázy.
12. Záverečné a prechodné ustanovenia
Tieto všeobecné obchodné podmienky platia v znení uvedenom na internetovej stránke prevádzkovateľa v deň odoslania elektronickej objednávky s výnimkou ak je medzi oboma stranami vyslovene dohodnuté inak.
Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci bez výhrad akceptuje všetky ustanovenia "Všeobecných obchodných podmienok" v znení platnom v deň odoslania tejto objednávky.
Kupujúci prehlasuje, že sa pred vyplnením objednávky oboznámil s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí. Bez ohľadu na ostatné ustanovenia zmluvy, nezodpovedá predávajúci kupujúcemu za ušlí zisk, stratu príležitosti alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbalosti, porušenia zmluvy alebo vzniknuté iným spôsobom. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto podmienok ako neplatné alebo nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a zvyšné časti príslušného ustanovenia tým zostávajú nedotknuté.